Κωνσταντίνος Ζέρβας: «Νέο εμβολιαστικό κέντρο στη Νέα Παραλία τον Αύγουστο»

Ο Δήμαρχος της Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, κατα τη διάρκεια της τηλεοπτικής του εμφάνισης στην εκπομπή “Οι Απέναντι” της Atlas TV, που παρουσιάζουν οι Χρήστος Τσαλικίδης και Σταύρος Οραήλογλου, περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια τη διαδικασία με την οποία ο Δήμος Θεσσαλονίκης αγόρασε τα 49 λεωφορεία από την πόλη της Λειψίας, ενω τόνισε ότι «ο Δήμαρχος είναι εδώ, για να δίνει λύσεις στα προβλήματα κι όχι προβλήματα στις λύσεις».

Ο Δήμαρχος της Θεσσαλονίκης αποκάλυψε οτι η πόλη της Θεσσαλονίκης θα έχει σύντομα ένα νέο εμβολιαστικό κέντρο στη Νέα Παραλία.

«Η Θεσσαλονίκη πάει πολύ καλά με τα εμβόλια, είμαστε πάνω από το μέσο όρο της Ελλάδας. Πολύ σύντομα θα έχουμε ένα εμβολιαστικό κέντρο στη Νέα Παραλία. Είναι στα πλαίσια του δόγματος “Δεν πάει ο πολίτης να εμβολιαστεί, πάει ο εμβολιασμός στον πολίτη”. Θα υπάρχει αυτη η ευκολία στην πρόσβαση ούτως ώστε, ο πολίτης στο σημείο που του αρέσει να περπατάει και να χαίρεται την ομορφιά της πόλης, να έχει τη δυνατότητα να εμβολιαστεί. Αν όχι μέσα στον Ιούλιο, μέσα στον Αύγουστο, η Νέα Παραλία θα έχει εμβολιαστικό κέντρο στα γυάλινα περίπτερα του Δήμου», ανέφερε ο κ. Ζέρβας.

Σχετικά με την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού, ο Δήμαρχος τάχθηκε υπερ της πειθούς. Σύμφωνα με τον ίδιο, η πολιτεία πρέπει να δίνει κίνητρα και εύκολη πρόσβαση στους πολίτες. «Σε ειδικές κατηγορίες όπως οι νοσηλευτές ή οι εργαζόμενοι σε σώματα ασφαλείας, όλοι αυτοί που έρχονται σε συνεχή επαφή με τον πολίτη πρέπει να είναι κατοχυρωμένοι και οι ίδιοι για την υγεία τους», πρόσθεσε.

Λεωφορεία από τη Λειψία: «Τα έχουμε προβλέψει και τα έχουμε βάλει στους όρους του χρησιδανείου»

«Στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο καταγγείλατε απίστευτη σπέκουλα απευθυνόμενος στην αντιπολίτευση. Η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά τον ΟΑΣΘ; Από την πλευρά του δήμου έγιναν όλα όσα έπρεπε να είχαν γίνει;», ρώτησε ο κ. Οραήλογλου τον κ. Ζέρβα.

Ο κ. Ζέρβας υπογράμμισε το γεγονός οτι το μόνο πρόβλημα που υπήρξε με τα λεωφορεία είναι η έλλειψη του κλιματισμού, το οποίο όμως, είχε και αυτό προβλεφθεί στους όρους του χρησιδανείου.

«Να γυρίσουμε στο 2019…Με είχε καλέσει ο κύριος Κώστας Καραμανλής, υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και μου είπε, “Δήμαρχε κατέβα κατω στην Αθήνα να δούμε τί θα γίνει με τα λεωφορεία”. Λίγες μέρες νωρίτερα, πριν τις εκλογές στις 7/7, ειχα πει στον κ. Μητσοτάκη “Πρόεδρε μην έρθεις στη ΔΕΘ αν δεν έχεις λύση για το Μετρό και τα λεωφορεία”. Από εκείνη τη μέρα, είχα δεσμευτεί οτι ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε να συμβάλλει στην επίλυση του συγκοινωνιακού.

»Εγώ είχα προτείνει στον κ. Καραμανλή να προχωρήσει στη λύση του leasing, στη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ γιατί καταλάβαινα οτι η πόλη χρειαζόταν λύση την επόμενη μέρα. Στην πρώτη μου επίσκεψη στο Βερολίνο, συναντήθηκα με τον υφυπουργό Μπάρτλερ, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την ελληνογερμανική συνέλευση και του είχα πει οτι η πόλη της Θεσσαλονίκης χρειάζεται λεωφορεία. Λίγες μέρες μετά, ο υπεύθυνος της δημοτικής επιχείρησης αστικών συγκοινωνιών της Λειψίας επικοινωνεί μαζί μου και μου λέει οτι ο Δήμος Λειψίας αποσύρει πενήντα λεωφορεία. Μου στέλνει τα στοιχεία των λεωφορείων, τα μεταφέρω αμέσως στο Γιώργο Σκόδρα, ήδη συμμετείχα στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΘ ακριβώς για να επιβλέψω αυτή την προσπάθεια. Ο κ. Σκόδρας μου απάντησε “Τα λεωφορεία τα θέλω αύριο”.

»Ακολούθησε μια διαδικασία απολύτως νομότυπη, γιατί σε αυτή τη μηνυτήρια αναφορά έχει πολλούς δράκους μέσα, και προμηθευτήκαμε αυτά τα λεωφορεία έναντι 11.000 ευρώ το ένα. Όλα ελέγθηκαν από ανθρώπους του ΟΑΣΘ, τα έχουν βρει σωστά και από κει και έπειτα για να κυκλοφορήσουν στην πόλη θα έπρεπε να γίνουν κάποιες βελτιώσεις.», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Ζέρβας τόνισε επίσης, οτι στο χρησιδάνειο που σύναψε ο Δήμος Θεσσαλονίκης με τον ΟΑΣΘ, είναι σαφές οτι οι βελτιώσεις που θα χρειαστούν για τα λεωφορεία αυτά πχ. Κλιματισμός, βαφές, συντηρήσεις, βαραίνουν τον ΟΑΣΘ.

«Εφόσον ο ΟΑΣΘ ήθελε τα λεωφορεία αυτά να κυκλοφορήσουν το καλοκαίρι, θα έπρεπε να τοποθετηθούν κλιματιστικά. Προφανώς και μπορούν να τοποθετηθούν κλιματιστικά. Επομένως, ο Δήμαρχος της Θεσσαλονίκης ήταν απόλυτα σωστός και συνεπής και αυτό το χρησιδάνειο ψήφισε το Δημοτικό συμβούλιο της Θεσσαλονίκης. Αυτοί οι όροι υπήρχαν,. Το μόνο πρόβλημα με αυτά τα λεωφορεία είναι ο κλιματισμός, το οποίο προφανώς είχε προβλεφθεί και το οποίο προφανώς θα θεραπευτεί. Ο κ. Σκόδρας δήλωσε οτι θα τοποθετηθεί κλιματισμός στα λεωφορεία αυτά για να μπορούν να κυκλοφορούν του χρόνου το καλοκαίρι.», συμπλήρωσε ο Κωνσταντίνος Ζέρβας.

Ανάπλαση Πλατείας Αριστοτέλους – «Η ανάπλαση θα επεκταθεί πάνω από την Εγνατία»

Ο Δήμαρχος δήλωσε οτι τα χρήματα για την επέκταση της ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους υπάρχουν, και οτι είναι προγραμματισμένη.

«Η χρηματοδότηση του έργου είναι από το Νέο Κοινοτικό Πλαίσιο, έχουμε συνεννοηθεί με τον Απόστολο Τζιτζικώστα, είναι ένα από τα έργα στα οποία συνεργαζόμαστε. Η πρώτη φάση είναι μέχρι το σημείο της Εγνατίας. Το υπόλοιπο κομμάτι είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι μέχρι τη Κασσάνδρου, και έχει να κάνει ακόμη και με απαλλοτριώσεις, τις οποίες προχωράμε για να είμαστε πλήρως έτοιμοι, ούτως ώστε να δουλέψουμε και το υπόλοιπο κομμάτι το οποίο θα καθυστερούσε πάρα πολύ. Είναι έργο που θα γίνει σταδιακά ώστε να έχουμε μπροστά κάποια αποτελέσματα», ανέφερε σχετικά.

Τέλος, ο κ. Ζέρβας δήλωσε πως με τον κ. Μητσοτάκη έχει εξαιρετική συνεργασία ενω άφησε να εννοηθεί οτι πήρε το χρίσμα για τις 8 Οκτωβρίου του 2023.

Δείτε το βίντεο με τη συνέντευξη του Δημάρχου της Θεσσαλονίκης:

Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Στη Δικαιοσύνη για τα λεωφορεία της Λειψίας ( Video)

Loading