Survivor 2: Κάστινγκ μέσω social media με έμφαση στα κορμιά!

Οι φόλοουερς και τα like, η απήχησή τους στα social media και τα καλογυμνασμένα κορμιά έχρισαν παίκτες του Survivor 2 τους 24 που θα πρωταγωνιστήσουν στο πολυαναμενόμενο ριάλιτι επιβίωσης.

Η Acun Medya δεν άλλαξε τα δεδομένα μόνο στο τηλεοπτικό σκηνικό αλλά και στη διαδικασία της παραγωγής, αναφέρει ρεπορτάζ που δημοσιεύει το protothema.gr. Η αρχή έγινε με το ριάλιτι μόδας «My Style Rocks». Τότε, εκτός από τις παίκτριες που δήλωσαν συμμετοχή, η παραγωγή προσέγγισε κάποιες εκρηκτικές insta­grammers με πολλούς ακόλουθους και μεγάλη επιρροή στα κοινωνικά δίκτυα.

Η περίπτωση Τούνη

Ενδεικτική είναι η περίπτωση της Ιωάννας Τούνη η οποία είχε αποκαλύψει ότι την προσέγγισαν οι άνθρωποι της παραγωγής και της πρότειναν να πάρει μέρος στην εκπομπή. Η επιλογή αυτή κρίθηκε αναμφισβήτητα επιτυχημένη αφού, αν και δεν αναδείχθηκε νικήτρια, είναι αυτή που δίνει συνεχώς συνεντεύξεις και κάνει αισθητή την παρουσία της στις lifestyle ιστοσελίδες.

Τούνη

Survivor 2 με τους “γητευτές του Instagram”

Η εταιρεία παραγωγής πέρασε εκατοντάδες ώρες κάνοντας κάστινγκ αλλά και πάρα πολλές ώρες κάνοντας έρευνα στους λογαριασμούς δραστήριων χρηστών στα social media. Τα αποτελέσματα τους ικανοποίησαν, καθώς ανακάλυψαν και άνδρες και γυναίκες οι οποίοι κερδίζουν τα likes κατά εκατοντάδες χιλιάδες.

Ξένια Rec

Η μέθοδος του κάστινγκ για το «Survivor» δεν περιορίστηκε απλώς στις αιτήσεις και την επιθυμία όλων όσοι ήθελαν να συμμετάσχουν. Στον προηγούμενο κύκλο το ριάλιτι κατάφερε κι έφερε στην τηλεόραση ένα κομμάτι κοινού που δεν υπήρχε και το οποίο έπρεπε με έναν μαγικό τρόπο να επιστρέψει. Δεν είναι κοινό συνηθισμένο να παρακολουθεί σίριαλ ή εκπομπές ψυχαγωγίας, αλλά νέοι πολύ μικρών ηλικιών οι οποίοι προτιμούν το downloading ή τη συνδρομητική τηλεόραση και απλά έπιασαν το τηλεκοντρόλ μόνο και μόνο για να παρακολουθήσουν την εκπομπή-φαινόμενο. Αυτοί όμως είναι και οι πιο ενεργοί χρήστες του Διαδικτύου και κυρίως των κοινωνικών δικτύων. Αρα λοιπόν η μία παράμετρος ήταν αυτή: να βρεθούν οι γητευτές του Instagram.

??❤️#Mykonos#SantAnna

A post shared by Ντάρια Τουρόβνικ (@daryaturovnik) on

Κριτήριο τα… κορμιά!

Επόμενο κριτήριο αναδείχθηκε το πολύ καλά γυμνασμένο κορμί. Όχι μόνο με βάση τη λογική του… οφθαλμόλουτρου, αλλά επειδή πλέον είναι διαπιστωμένο ότι τα σκληρά παιχνίδια και οι δοκιμασίες είναι αυτά που κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού. Τώρα λοιπόν που το παιχνίδι θα έχει μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας, δεν θα μπορούσαν να βάλουν μέσα αδύναμους παίκτες. Γι’ αυτό και για τις δύο ομάδες, τους «Διάσημους» αλλά και τους «Μαχητές», οι δοκιμασίες στις οντισιόν ήταν πολύ σκληρές. Από την αρχή προτιμήθηκαν όλοι όσοι ασχολούνταν με τον αθλητισμό και γι’ αυτό δήλωσαν και συμμετοχή πολλοί personal trainers αλλά και αθλητές που έχουν διακριθεί σε αθλήματα όχι και τόσο δημοφιλή στο ευρύ κοινό.

Η τελική σύνθεση επιβεβαιώνει το παραπάνω σκεπτικό. Φέτος δεν υπάρχουν σώματα που δυσκολεύονται, ούτε παίκτες με κακή φυσική κατάσταση. Οι συμμετέχοντες επιλέχθηκαν με κριτήριο την αντοχή τους στα αγωνίσματα. Αυτό είναι κάτι που ισχύει εδώ και καιρό στο τούρκικο «Survivor» και σιγά-σιγά αρχίζει να γίνεται πραγματικότητα και για το ελληνικό.

Φαρμάκη

Loading