Κορονοϊός: 110 εκατομμύρια sms στο 13033

Το 13033 μας… αποχαιρέτισε τη Δευτέρα (4/5), έχοντας δεχτεί περίπου 110 εκατομμύρια sms για κατ’ εξαίρεση μετακίνηση το προηγούμενο διάστημα.

Το εν λόγω πενταψήφιο είχε τεθεί σε λειτουργία από τις 6:00 το πρωί της 23ης Μαρτίου έως και τις 6:00 το πρωί της 4ης Μαΐου, ημέρα κατά την οποία ξεκίνησε η σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων λόγω κορονοϊού.

Σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, στις 42 ημέρες λειτουργίας του 13033 διεκπεραιώθηκαν 110 εκατ. γραπτά μηνύματα. Το μέσο ημερήσιο ποσοστό επιτυχίας, δηλαδή το ποσοστό των μηνυμάτων που είχαν τη σωστή δομή για τη δήλωση της κατ’ εξαίρεση μετακίνησης, διαμορφώθηκε σε 94,2%, ενώ υπήρξαν πολλές ημέρες όπου το ποσοστό ξεπέρασε το 99%.

1.818 sms το λεπτό

Όπως φανερώνουν τα στοιχεία της ΓΓΤΤ, κατά μέσο όρο το 13033 εξυπηρετούσε 1.818 μηνύματα το λεπτό, ενώ στην ώρα με τη μεγαλύτερη κίνηση διεκπεραιώθηκαν 7.500 μηνύματα για την κατ’ εξαίρεση μετακίνησης ανά λεπτό.

Η υπηρεσία, που σχεδιάστηκε και τέθηκε σε λειτουργία σε λιγότερο από 48 ώρες, απέσπασε θετικά σχόλια, με τον ΟΟΣΑ να τη χαρακτηρίζει ως βέλτιστη πρακτική για τη διαχείριση των κατ’ εξαίρεση μετακινήσεων.

Χωρίς πρόβλημα ασφάλειας

Αξίζει να σημειωθεί, ότι τόσο τα σταθερά όσο και τα κινητά δίκτυα τηλεπικοινωνιών διαχειρίστηκαν με ικανοποιητικό τρόπο τον επιπλέον φόρτο που προκάλεσαν τα έκτακτα μέτρα για τον περιορισμό του κορονοϊού.

Είναι σημαντικό, επίσης, ότι δεν υπήρξε σημαντικό περιστατικό κυβερνοασφάλειας. Εκτός από τις συστάσεις που είχε εκδώσει η ΓΓΤΤ για την υπεύθυνη χρήση των δικτύων και την ασφαλή χρήση των εφαρμογών τηλεργασίας, υπήρξε διαρκής επικοινωνία της Γενικής Διεύθυνσης Κυβερνοασφάλειας της ΓΓΤΤ με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, συμπεριλαμβανομένου του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια Δικτύων και Πληροφοριών (ENISA), για την ανταλλαγή πληροφοριών.

Loading