Απογοητευμένος πελάτης μπούκαρε στην αντιπροσωπεία με το αμάξι (vd)

Πυρ και μανία έγινε ένας επιχειρηματίας από την Ταϊβάν επειδή η Πόρσε που παρήγγειλε δεν πληρούσε τα απαραίτητα χαρακτηριστικά που είχε ζητήσει. Έτσι αποφάσισε να κάνει γης μαδιάμ την αντιπροσωπεία από όπου την αγόρασε.

Πρόκειται για έναν επιχειρηματία από την δυτική Ταϊβάν, ο οποίος το 2017, είχε ζητήσει από τον βοηθό του να αγοράσει για λογαριασμό του μια Πόρσε Cayenne μοντέλου Panamera Sport Turismo, η οποία θα διέθετε όμως το σύστημα 4D Chassis Control.

Μάλιστα, κατά την παραγγελία ο ίδιος κατέβαλλε το ποσό των 56.000 ευρώ ως προκαταβολή.

Όμως όταν παρέλαβε τελικά το αμάξι, συνειδητοποίησε πως αυτό δεν είχε, όπως είχε ζητήσει, ενσωματωμένο το σύστημα 4D Chassis Control.

Έτσι απευθύνθηκε στην αντιπροσωπεία ζητώντας τα λεφτά του πίσω, κάτι που του αρνήθηκαν καθώς το συμβόλαιο δεν ανέφερε το συγκεκριμένο σύστημα, με την αντιπροσωπεία να ρίχνει το μπαλάκι των ευθυνών προς τον βοηθό του, ισχυριζόμενη ότι προφανώς το αμέλησε.

Ο 42χρονος, προφανώς δυσαρεστημένος από τις υπηρεσίας της αντιπροσωπείας, μπούκαρε με το αυτοκίνητο μέσα στο κτήριο με αποτέλεσμα να σπείρει τον τρόμο.

Ο ίδιος όμως, μετά την σύλληψή του ζήτησε δημόσια συγγνώμη, ενώ υποστήριξε ότι ήταν ατύχημα και μπήκε κατά λάθος στην αντιπροσωπεία επειδή προσπάθησε να αποφύγει ένα άλλο αυτοκίνητο που παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη.

Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα:

https://www.youtube.com/watch?v=zy2bZQt4y_w

Loading