Ημιτελές και χωρίς μουσική επένδυση το νέο σποτ Ψωμιάδη (vd)

Λόγω της μουσικής υπόκρουσης που ουσιαστικά αποτελούσε διασκευή του ύμνου της Νέας Δημοκρατίας, που γράφτηκε το 1982 από τον συνθέτη Ρόμπερτ Γουίλιαμς ο οποίος κατέχει μέχρι σήμερα τα δικαιώματά του, η γνωστή διαφήμιση της εταιρίας παιχνιδιών που έγινε viral σε λίγες ώρες με πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Ψωμιάδη, αποσύρθηκε.

Ωστόσο η διαφημιστική εταιρεία δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια. Μέχρι να ολοκληρωθεί το σποτ με τη νέα μουσική επένδυση, σε ιστοσελίδα κοινωνική δικτύωσης ανέβηκε ένα άλλο που είναι ουσιαστικά το μισό του προηγούμενου και χωρίς μουσική, το οποίο μας πληροφορεί ότι η διαφήμιση συνεχίζεται.

«Είμαστε γρήγοροι, αλλά όχι και θεϊκά γρήγοροι! Το νέο «κομμάτι» της Πίτσας πρέπει να καλοψηθεί! Συνεχίζεται…» ανέφερε χαρακτηριστικά στο μήνυμά της στο Facebook η διαφημιστική εταιρία.

Δείτε το βίντεο

«Η χρήση της μουσικής υπόκρουσης έγινε νόμιμα»

Στο πρώτο τρέιλερ των καταστημάτων Jumbo η μουσική επένδυση ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, αναγκάζοντας ουσιαστικά την εταιρία να το αποσύρει άμεσα.

Η ίδια βέβαια στην ανακοίνωση που εξέδωσε τονίζει ότι η χρήση έγινε νόμιμα και με άδεια από τον δικαιούχο, αλλά θα αλλαχθεί για να μην υπάρξει καμία σύνδεση με πολιτικά κόμματα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

«Tα καταστήματα Jumbo εκπροσωπώντας με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο τη βιομηχανία της χαράς δίνουν και φέτος δυναμικά το παρόν στην γιορτή των αποκριών. Με αφορμή το νέο μας διαφημιστικό σποτ για τις απόκριες στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, διευκρινίζουμε ότι δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας.

Το τραγούδι, όπως και το concept του διαφημιστικού σποτ επαναφέρει τον κ. Ψωμιάδη στο σκηνικό των αποκριών μέσω ενός χαρακτήρα που είχε υποδυθεί και στον παρελθόν. Κάθε άλλος συσχετισμός είναι ατυχής. Επιπλέον σημειώνουμε ότι η χρήση του τραγουδιού είναι καθόλα νόμιμη και έχουν εξασφαλιστεί τα δικαιώματα χρήσης από το συνθέτη / αποκλειστικό δικαιούχο.

Με στόχο ωστόσο την αποφυγή κάθε παρερμηνείας ή συσχετισμού, αποφασίσαμε οικειοθελώς να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης της διαφήμισης, και εν προκειμένω του τραγουδιού με το οποίο κλείνει το διαφημιστικό σποτ αναδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή μας για μη σύνδεση με πολιτικά κόμματα».

Loading