Δεν είναι τατουάζ, είναι πίνακες ζωγραφικής

ξακολουθεί να εντυπωσιάζει με τις ελαιογραφίες της η Agnieszka Nienartowicz. Εμπνέεται από τους παλιούς μετρ της ζωγραφικής, τον Καραβάτζο, τον Χοκουσάι, τον Μποτιτσέλι, αλλά εμφανίζει τα έργα τους ως τατουάζ στο δέρμα των γυναικών που απεικονίζονται στους πίνακές της. Ένας θαυμάσιος φόρος τιμής στο παρελθόν, ο οποίος παράλληλα κοιτάζει στο μέλλον.

Η τεχνική της είναι πλησίον του ρεύματος του υπερρεαλισμού, οι πινελιές της σχεδόν δεν φαίνονται. Κάθε γυναίκα αποδίδεται με απίστευτη ακρίβεια και λεπτομέρεια. Το έργο «Birds of America» του John James Audibon ξεμυτίζει από το πουκάμισο μια γυναίκας που μας έχει γυρίσει την πλάτη, ο Ιησούς και η Παρθένος Μαρία του Guido Reni από τα μανίκια ενός κοριτσιού. Ιδιαίτερα σημαντικό για τη μετανάστρια από την Πολωνία ζωγράφο είναι το τρίπτυχο «Γυναίκα στα Λευκά». Το τρίπτυχο «Ημέρα της Κρίσεως» του 15ου αιώνα, του Hans Memling καλύπτει όλον τον κορμό της γυναίκας που αργά αργά κατεβάζει το φερμουάρ του φορέματός της.

©Πηγή: amna.gr

Loading