Δήμος Κορδελιού: “Φορητά” παγκάκια ανάγνωσης από μαθητές του 6ου Διαπολιτισμικού Δημοτικού Σχολείου

Οι μαθητές του 6ου Διαπολιτισμικού Δημοτικού Σχολείου Κορδελιού, μετέτρεψαν παγκάκια σε κινητά στέκια φιλαναγνωσίας – Τα παγκάκια είναι μια δράση που ξεκίνησε περίπου πριν από τρία χρόνια, όταν το σχολείο συμμετείχε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Νemesis που αφορούσε στον σχεδιασμό και την υλοποίηση πρότζεκτ Κοινωνικής Καινοτομίας από μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας.

Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου:

«Όλα τα όνειρά σου μπορούν να γίνουν πραγματικότητα αρκεί να το πιστέψεις» είπε κάποτε ο Walt Disney. «Ακόμη και τα θαύματα χρειάζονται λίγο χρόνο παραπάνω», ξεστόμισε η Σταχτοπούτα στο γνωστό, ομώνυμο παραμύθι. «Άκου με την καρδιά και θα καταλάβεις», ψέλλισε η Ποκαχόντας. Ατάκες σαν αυτές από αγαπημένους ήρωες των παιδιών, αλλά και έντονα χρώματα διακοσμούν τα παγκάκια στο 6ο διαπολιτισμικό δημοτικό σχολείο Ελευθερίου- Κορδελιού Θεσσαλονίκης, που μόνο συνηθισμένα δεν είναι, καθώς οι μαθητές τα μετέτρεψαν σε κινητά στέκια φιλαναγνωσίας.

Οι ήρωες που ζωντανεύουν με τους μαρκαδόρους των μαθητών πάνω στο ξύλο και τα αισιόδοξα μηνύματα μπορούν να ταξιδεύουν στην κυριολεξία, καθώς τα παγκάκια, όπως λένε οι μαθητές, μπορούν να μετακινούνται σε διάφορες περιοχές και με μιας να γίνονται μια …κινητή παρέα.

«Τα παγκάκια μας είναι το αναγνωριστικό μιας δράσης που ξεκίνησε περίπου πριν από τρία χρόνια, όταν το σχολείο συμμετείχε με τους μαθητές της δικής μου τάξης και της συναδέλφου Κυριακής Ζερβού, στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Νemesis που αφορούσε στον σχεδιασμό και την υλοποίηση πρότζεκτ Κοινωνικής Καινοτομίας από μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας», εξηγεί, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού/Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM», η εκπαιδευτικός Άρτεμις Κεφαλίδου, που συντόνισε την ομάδα των παιδιών.

Το σχολείο συμμετείχε στο πρότζεκτ ανάμεσα σε άλλα τμήματα από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, όπως Αγγλία, Πορτογαλία, Γαλλία, Ισπανία και στόχος ήταν να αναπτύξουν τα παιδιά επιχειρηματική νοοτροπία με κοινωνικά χαρακτηριστικά και να συμμετάσχουν σε δράσεις που θα σχεδιάσουν οι ίδιοι, απαντώντας στα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας.

Οι μαθητές των Δ1 και Ε2 τάξεων του σχολείου πήραν μέρος με τους γονείς τους σε εργαστηριακό πρόγραμμα συνδημιουργίας και εντόπισαν ανάγκες της περιοχής που ζουν, ενώ έβαλαν σε εφαρμογή ένα σχέδιο κοινωνικής καινοτομίας. Αφού κατέγραψαν τα προβλήματα, τα ομαδοποίησαν, επεξεργάστηκαν θέματα με επιτυχή κοινωνική καινοτομία και τελικά η ομάδα των μαθητών του διαπολιτισμικού, κατέληξε πως πολλοί άνθρωποι μπορεί να βιώνουμε διαφορετικά προβλήματα ο καθένας μα η μοναξιά, για πάρα πολύ μεγάλο αριθμό πολιτών ιδίως μεγαλύτερης ηλικίας, αποτελεί μεγάλο αγκάθι.

Δείτε επίσης: Δήμος Κορδελιού-Ευόσμου: Ανέγερση του 25ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου(φωτο)

Loading