Το στοίχημα της αυτοκινητοβιομηχανίας μετά την καραντίνα

Στην επανεκκίνηση της οικονομίας οι άνθρωποι της αυτοκίνησης ελπίζουν να υπάρξουν μαζικές πωλήσεις οχημάτων και ένας σημαντικός κύκλος εργασιών που να δικαιολογεί αυξημένο τζίρο και έστω -αναιμικά- κέρδη.

Αυτό αναμένεται να είναι και το στοίχημα της αγοράς αυτοκινήτου στη μετά καραντίνας εποχή.

Το τελευταίο δίμηνο στην Ελλάδα πριν από τα μέτρα, αναμένονταν να κυκλοφορήσουν σημαντικά μοντέλα, όπως νέο Skoda Octavia, Seat Leon, Mercedes GLA, Audi Q3 Sportback, πάνω στα οποία οι αντιπροσωπείες είχαν βασιστεί για να πετύχουν αυξημένες πωλήσεις. Σύντομα όμως αναμένεται να δούμε τις παρουσιάσεις των νέων μοντέλων όπως Hyundai i10, ID3 – VW και e-Corsa.

Το μεγάλο στοίχημα όλων των βιομηχανιών είναι η υβριδική τεχνολογία και η ηλεκτροκίνηση που θα παίξει σημαντικό ρόλο, καθώς τα νέα όρια ρύπων δεν αφήνουν πολλά περιθώρια επιλογών. Άλλωστε τα πρόστιμα είναι τεράστια και σε καμία περίπτωση δεν θα θέλουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να τα μετακυλήσουν στις τιμές των νέων μοντέλων.

Ήδη στην Κίνα ξεκίνησαν να λειτουργούν τα εργοστάσια, με τη ζήτηση για τα νέα αυτοκίνητα να ανεβαίνει συνεχώς. Το ίδιο αναμένεται να γίνει και στην Ευρώπη. Ήδη κάποια εργοστάσια έχουν ξεκινήσει τη γραμμή παραγωγής και κάποια άλλα αναμένονται να ξεκινήσουν τις επόμενες ημέρες.

Σύμμαχος σε αυτή την προσπάθεια, τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα, είναι η χαμηλή τιμή της βενζίνης και οι διακοπές του καλοκαιριού.

Loading